"Kto czyta książki, żyje podwójnie"
Umberto Eco

"Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni"
chińskie przysłowie

"Czytanie dobrych książek jest niczym rozmowa z najwspanialszymi ludźmi minionych czasów"
Kartezjusz

"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"
Monteskiusz

"Dobra książa to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy"
Magdalena Samozwaniec

"Żadne dzieło człowieka nie przeżyje książki"
autor nieznany

niedziela, 18 marca 2012

Trylogia czasu


Trylogia czasu.
Główną bohaterką książek jest szesnastoletnia Gwendolyn Shepherd. Dziewczyna z dnia na dzień odkrywa, że to ona, a nie jej kuzynka Charlotta, jest obdarzona genem podróży w czasie. Drugim podróżnikiem jest Gideon, bezczelny, arogancki, ale bosko przystojny młodzian. Gwen zakochuje się w nim już po kilku dniach znajomości. Większość pozostałych podróżników już nie żyje. Jedynie Lucy i Paul (pomijając Gwen i Gideona), również podróżnicy żyją, ale oni uciekli w przeszłość razem z wehikułem czasu - chronografem. Gwendolyn nie wie sama, co robić i myśleć - zaufać Strażnikom i podejrzanemu hrabiu de Saint Germain, czy zbadać całą sprawę samemu - bo może się okazać, że rzeczywistość jest zupełnie inna...

autorka, Kerstin Gier:


Bardzo ciekawa książka, z wartką akcją, tajemniczymi postaciami i szokującymi faktami. Oczywiście występuuje w niej wątek romansu i przede wzystkim tajemnicy.


3 komentarze:

  1. Super książki-napewno przeczytam :) Uwielbiam taki gatunek książek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chcę przeczytać tą serię :) Mam inną książkę tej autorki : "Z deszczu pod rynnę".

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zamówiłam sobie całą serię na Allegro. Już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Z prochu powstałeś, w proch się obrócisz.