"Kto czyta książki, żyje podwójnie"
Umberto Eco

"Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni"
chińskie przysłowie

"Czytanie dobrych książek jest niczym rozmowa z najwspanialszymi ludźmi minionych czasów"
Kartezjusz

"Książki są jak towarzystwo, które sobie człowiek dobiera"
Monteskiusz

"Dobra książa to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy"
Magdalena Samozwaniec

"Żadne dzieło człowieka nie przeżyje książki"
autor nieznany

sobota, 17 marca 2012

Pierwszy post

Witam na moim nowym blogu ;p Tu będę pisać różne rzeczy o... książkach. Uwielbiam czytać i tą pasją chciałabym podzielić się z wami. Proszę, komentujcie i zapisujce się do obserwatorów. To dla mnie wiele znaczy, a dla was jest tylko małym ruchem ręki. Zapraszam do czytania!

2 komentarze:

  1. Życzę powodenia w pisaniu bloga :)

    P.S.Mogłabyś odwiedzić mojego bloga, zostawić komentarz i dodać się do obserwatorów?

    Proszę bardzo mi na tym zależy

    http://klada-myworld-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Z prochu powstałeś, w proch się obrócisz.